בן גביר הערים קשיים – אך פרסם מסר מפויס: "אחדות"

איתי גדסי No Comments on בן גביר הערים קשיים – אך פרסם מסר מפויס: "אחדות"

הסתיימה ישיבת ראשי הקואליציה. הליכוד: "כל ראשי הקואליציה, בלי יוצא מן הכלל, תמכו בהקמת ממשלת חירום לאומית". אחרי שהערים קשיים, בן גביר פרסם: "מנצחים יחד. אחדות"

צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום הרביעי למלחמה בישראל: בשעות האחרונות נשלמים הסיכומים לקראת הקמת ממשלת חירום עם המחנה הממלכתי. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הערים קשיים ולא הסכים לדרישת גנץ להקמת פורום מצומצם לניהול המלחמה, אך בליכוד הבהירו כי הוא לא מהווה בעיה. בדקות האחרונות (13:55) פרסם בן גביר מסר שונה: "מלחמה מנצחים יחד. אחדות".

בסביבות השעה 13:30 עדכנו בליכוד כי הסתיימה ישיבת ראשי הקואליציה. "כל ראשי הקואליציה, בלי יוצא מן הכלל, תמכו בהקמת ממשלת חירום לאומית והסמיכו את ראש הממשלה בנימין נתניהו לפעול להקמתה".

כאמור, מעט מוקדם יותר דווח כי השר בן גביר מתנגד להקמת פורום מצומצם לניהול המלחמה, נוסף על הקבינט. בממשלה ובקואליציה תוקפים את בן גביר ודורשים להקים ממשלת חירום במיידי.

ב'כאן חדשות' פורסם מפי 'גורמים בלשכת השר בן גביר', כי "השר מתנגד להקמת כל פורום ביטחוני מעבר לקבינט המדיני-ביטחוני הקיים. הוא תומך בהקמת ממשלת חירום, למרות דעתו על גנץ ואיזנקוט, שאחראים בין היתר על המחדל של היום בהיותם ראשי מערכת הביטחון בעבר". כך פרסם סולימן מסוודה.

בדקות האחרונות (13:55) פרסם בן גביר מסר שונה: "מלחמה מנצחים יחד. אחדות". בהמשך הוסיף: "אמרתי בראשי קואליציה – אני בעד אחדות, אני בעד ממשלת חירום. צריך להכניס את כל מי שרוצה למוטט את שילטון החמאס".

video
play-sharp-fill

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' קרא להקמת "ממשלת חירום לאומית. עכשיו".

השר ניר ברקת כתב כי: "כל דקה שעוברת ולא קמה ממשלת אחדות היא נזק במאמץ המלחמתי של מדינת ישראל ומעכבת את האחדות בעם. אני קורא לכולם לגלות גדלות לב ומנהיגות ולהניח בצד כל שיקול פוליטי. עלינו להקים ממשלת אחדות בהקדם האפשרי כדי לאפשר לכוחות צה״ל להתרכז במשימה הניצחון. רק ביחד ננצח״.

השר אופיר אקוניס: "את ממשלת החירום צריך להקים – היום! עם ישראל לא ישכח ולא יסלח למי שינסה למנוע הקמתה בשעה הזאת".

השר קיש: "האמירה של בן גביר לא מקובלת. ממשלת אחדות עכשיו".

שר התרבות מיקי זוהר: "בן גביר, זה לא הזמן לפוליטיקה. זה הזמן לממשלת אחדות מיידית ובלי תנאים שתוביל את עם ישראל לניצחון מכריע מול החלאות בעזה. מספיק לבזבז זמן על שטויות, עם ישראל נלחם על הקיום שלו".

בישראל ביתנו מסרו: "אמרנו כבר לפני שלושה ימים שניכנס לממשלת חירום דקה אחרי שראש הממשלה יכריז בפומבי שמטרת הלחימה היא חיסול שלטון החמאס. אין זמן לבזבז, מספיק עם הפוליטיקות המכוערות, בזמן הזה עם ישראל וממשלת ישראל צריכים כולם להיות מאוחדים למען המטרה הזאת".



0 תגובות